Apabila kita miliki EMAS, Kita berada dalam Ketakutan,
Apabila kita tiada EMAS, Kita berada dalam Bahaya.

10 sebab mengapa saya tidak mahu melabur EMAS

Salam sahabat semua,
kat bawah nih sy senaraikan sebab-sebab saya tidak mahu melabur EMAS.



Antaranya :

1-mahal
2-takut emas tipu
3-takut nak simpan banyak2
4-takut harga jatuh balik
5-????????

nampaknye x sampai 10...5 pun x sampai...4 jek..kalo ada bole laa tambah2kan alasan yer...

kat sini saya akan kemukakan 10 sebab saya menyimpan dan melabur EMAS.



Antaranye:

1-untung 20-30%
2-kalis inflasi
3-risiko rendah
4-kalo berlaku peperangan,emas boleh digunakan dimana2...
5-boleh dijual ,untung atas jualan
6-emas adalah kekayaan sebenar
7-bole wat hantaran atau hadiah
8-emas sangat cantik
9-Logam yang sebenar2nya
10-disukai ramai
11-asas tabungan...

alamak terlebih sudahhh...pendek kata sapa yang nak still kat part 1 (say no to EMAS!),silakan...saya tidak memaksa.Kepada yang mereka nak menyimpan emas,renung2kan dan silalah call..hehehheh

0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Ratu EMAS |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.